AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

01|02|2025 Gartner: 'Third-party GenAI-tools gaat klantenservice naar hoger niveau tillen

Organisaties lossen 40% van alle klantenserviceproblemen tegen 2027 volledig op met behulp van dergelijke toolsmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

01|02|2025 Adopting AI isn’t about hopping on a tech bandwagon. It’s about solving real problems for real people.

The real challenge is using it to create actual value for customers.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

31|01|2025 Sustainability Driving Profitable Growth in Services

The Challenge: Cyclical Revenue Streams in Equipment Manufacturingmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

03|01|2025 Transforming Service into Experience: The Power of Personal Connection

Best practices example from Capital One that highlights how a business can transform a simple service interaction into an unforgettable experiencmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

Artikel 1 tot 7 van 275