AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

20|11|2018 Gartner belicht tien belangrijkste strategische IoT technologieën en trends

De 10 meest strategische IoT-technologieën trends die nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen mogelijk zullen makenmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

11|11|2018 "Validiteit"door René Degen

Behalve klanttevredenheid meten we voortdurend van alles en nog wat. Maar meten we wel wat we willen weten???meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

19|10|2018 Is 'willingness to recommend' really 'The Ultimate Question'?

The One Number You Need to Grow. meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

17|09|2018 Trends: Bij Kodak, Hummer, Blockbuster en Polaroid had innovatie geen prioriteit

Kodak: grootste fotografie- en filmbedrijf ter wereld delft onderspit door angst....meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

17|08|2018 Six Leadership Levers to Create the Customer-Centered Culture

Customer focus has been largely an empty promise for many organizations. Connect customer focus to those promoting big data and you are likely to see two ideas that have simply not yet lived up to their potential. Plenty of hope...meer...

Categorie: AFSMI-NL, Home

18|07|2018 7 powerful habits of Companies that have built customer-centric cultures

Research from Deloitte and Touche found that customer-centric companies were 60% more profitable than companies that weren’t focused on the customer.meer...

Categorie: AFSMI-NL

13|06|2018 "Improving response rates to survey requests sent by email "by Maurice FitzGerald

Some points that are specifically about survey requests sent by email. Here are five things you can do, in priority sequence. meer...

Categorie: AFSMI-NL