AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

19|12|2018 Harbor Research: "IoT Platform Build, Buy or Partner"

Strategic “Role Models” for smart systems and IoT platform market developmentmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

05|12|2018 Moeten we ons zorgen maken dat KI de wereld overneemt of loopt het allemaal niet zo’n vaart?

Stephen Hawking geloofde dat kunstmatige intelligentie een bedreiging is voor de mensheid . meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

20|11|2018 Gartner belicht tien belangrijkste strategische IoT technologieën en trends

De 10 meest strategische IoT-technologieën trends die nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen mogelijk zullen makenmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

11|11|2018 "Validiteit"door René Degen

Behalve klanttevredenheid meten we voortdurend van alles en nog wat. Maar meten we wel wat we willen weten???meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

19|10|2018 Is 'willingness to recommend' really 'The Ultimate Question'?

The One Number You Need to Grow. meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

17|09|2018 Trends: Bij Kodak, Hummer, Blockbuster en Polaroid had innovatie geen prioriteit

Kodak: grootste fotografie- en filmbedrijf ter wereld delft onderspit door angst....meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

17|08|2018 Six Leadership Levers to Create the Customer-Centered Culture

Customer focus has been largely an empty promise for many organizations. Connect customer focus to those promoting big data and you are likely to see two ideas that have simply not yet lived up to their potential. Plenty of hope...meer...

Categorie: AFSMI-NL, Home