AFSMI-NL Nieuws
05|10|2017 World’s 3 MOST Customer-Centric Companies: How do they do ,by Vivek Jaiswal
Here are our top three picks for the most customer centric companies and some lessons on how they manage to be customer-centric despite their size and diversity.meer...
29|09|2017 6 Things All Customer Centric Leaders Do,by Ian Golding
1.Talking to customers should be the highlight of any leader’s week – the ability to listen and learn; empathise and question; test new ideas and theories. Talking to customers should not be seen as a chore – or something that a...meer...
19|09|2017 Promises, promises… by René Degen,Comparable
Een prikkelend artikel over de waarde van het klanttevredenheidsonderzoek....meer...
05|06|2017 Gartner Announces Rankings of the 2017 Supply Chain Top 25
Unilever topped the Supply Chain Top 25 ranking for the second consecutive year in 2017, followed by McDonald's, Inditex, Cisco and H&M (see Table 1). Two new companies made the Supply Chain Top 25, with Nokia rejoining after a...meer...
02|05|2017 Neuroscience Confirms We Buy on Emotion & Justify with Logic & yet We Sell to Mr. Rational & Ignore Mr. Intuitive
Harvard Business School professor Gerald Zaltman says that 95% of our purchase decision making takes place subconsciously . Despite widespread agreement amongst neuroscientists that our conscious rational mind plays a minor role...meer...
26|02|2017 Top-7 tech trends die bedrijven de komende jaren gaan opschudden
In Tech Trends 2017 identificeert Deloitte zeven belangrijke trends die bedrijfstechnologieën in de komende anderhalf tot twee jaar op zijn kop kunnen zetten en leiden tot exponentiële effecten. Dit zijn onder meer machine...meer...
03|01|2017 De zes belangrijkste groei- en innovatiegebieden in 2017
We brengen binnenkort meer tijd door in virtuele werelden dan in de echte.... Dankzij digital twins kunnen we straks op meerdere plaatsen tegelijk zijn.... IoT en sensortechnologie veranderen onze devices in actieve...meer...