AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

01|04|2024 24 Ways 2024 Customer Experience is Smarter: CX = EX (Part 3 of 4)

Everything noble about customer experience is a lesson for employee experience, and vice versa.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

31|03|2024 How to Transform Your Outcomes-Based Contract From Burden to Benefit

How Outcomes-based contracts are created, the metrics by which outcomes are judged, and the means of gathering and analyzing data are continually evolving. meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

30|03|2024 Gartner :The Future of Customer Service

5 Trends Will Transform Customer Servicemeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

03|03|2024 Navigating AI Adoption: Challenges, Opportunities, and Strategies

Bridging the Governance Gap in the Age of AImeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

02|03|2024 Transforming E-Commerce with Data: From Insights to Action for Superior Customer Journeys

Enhancing the Customer Journey through Data Personalization,including some cases studiesmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

01|03|2024 Your Ultimate Guide to Your Service Transformation

Build and maintain your pace in your service transformation.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

29|02|2024 ‘Augmented mentality’: zijn we klaar voor een AI-gestuurde upgrade van ons brein?

In de nabije toekomst zijn AI-assistenten betrokken bij alles dat we doen. Ze bemoeien zich met aankoopbeslissingen, sociale interacties en nog veel meer.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL