AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

02|12|2023 Future of Fieldservice Live tour 2023

Sessions from the Sidney,Birmingham,Paris,Dusseldorf and Minneapolis eventsmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

01|12|2023 De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Ontdek hoe bedrijven wereldwijd alles uit reviewbeheer kunnen halen om uiteindelijk de klantervaring te verbeteren.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

01|12|2023 9 ways to use AI in customer service

Leverage AI in customer service to improve your customer and employee experiences.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

30|11|2023 7 proven tricks to improve customer experience without spending money!

Choose the right communication strategy.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

03|11|2023 Research Report Noventum: "Artificial Intelligence in Service" ,Research 100+ use cases!

The research report summarizes the opportunities that AI can provide for service organisations including benefits, risks and the steps/ phases of implementation AI in servicesmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

02|11|2023 McKinsey :The state of AI in 2023: Generative AI’s breakout year

As organizations rapidly deploy generative AI tools, survey respondents expect significant effects on their industries and workforces.meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL