AFSMI-NL Nieuws
01|04|2024 24 Ways 2024 Customer Experience is Smarter: CX = EX (Part 3 of 4)
Everything noble about customer experience is a lesson for employee experience, and vice versa.meer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
31|03|2024 How to Transform Your Outcomes-Based Contract From Burden to Benefit
How Outcomes-based contracts are created, the metrics by which outcomes are judged, and the means of gathering and analyzing data are continually evolving. meer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
30|03|2024 Gartner :The Future of Customer Service
5 Trends Will Transform Customer Servicemeer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
03|03|2024 Navigating AI Adoption: Challenges, Opportunities, and Strategies
Bridging the Governance Gap in the Age of AImeer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
02|03|2024 Transforming E-Commerce with Data: From Insights to Action for Superior Customer Journeys
Enhancing the Customer Journey through Data Personalization,including some cases studiesmeer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
01|03|2024 Your Ultimate Guide to Your Service Transformation
Build and maintain your pace in your service transformation.meer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
29|02|2024 ‘Augmented mentality’: zijn we klaar voor een AI-gestuurde upgrade van ons brein?
In de nabije toekomst zijn AI-assistenten betrokken bij alles dat we doen. Ze bemoeien zich met aankoopbeslissingen, sociale interacties en nog veel meer.meer...
Categorie: Home, AFSMI-NL
Artikel 57 tot 63 van 291