Gartner: 'Third-party GenAI-tools gaat klantenservice naar hoger niveau tillen

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?
< Adopting AI isn’t about hopping on a tech bandwagon. It’s about solving real problems for real people.
01|02|2025 11:04 Leeftijd: 4 days
Categorie: Home, AFSMI-NL

Gartner: 'Third-party GenAI-tools gaat klantenservice naar hoger niveau tillen

Organisaties lossen 40% van alle klantenserviceproblemen tegen 2027 volledig op met behulp van dergelijke tools


'Transformatie in klantgedrag en -verwachtingen' “Er vindt een transformatie plaats in het gedrag van klanten en een reset in hun verwachtingen, terwijl GenAI de klantenservicemarkt blijft hervormen...

lees hier het hele artikel van Gartner