"Klantonderzoek, waar doe je het voor!" door René Degen

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?
< Using Customer Success to Renew More Contracts ,Posted by Julia Stegman
18|12|2017 11:24 Leeftijd: 7 yrs
Categorie: Home, AFSMI-NL

"Klantonderzoek, waar doe je het voor!" door René Degen

Elke bedrijf, elke organisatie, elke overheid, moet klantonderzoek doen en wil klanttevredenheid kennen. Daar is geen discussie over. Er zijn veel goede redenen voor die opvatting. Je kunt algemene tevredenheid willen meten, maar ook de effecten van een maatregel of van een productintroductie in de markt willen volgen. Je kunt een afdeling of een specifieke bedrijfsactiviteit willen verbeteren of je bent al tevreden als je aan..


Lees verder